Kommunikációs közvélemény-kutatás

A kutatás célja, hogy megismerjék az ELTE hallgatóinak általános hír-és tartalomfogyasztási szokásait, valamint azt, hogy az ELTE csatornáit (például az elte.hu, az ELTE Facebook és Instagram oldala, az ELTE Hírlevele, az ELTE Youtube-csatornája, az ELTE TikTok csatornája és Twitter oldala) milyen gyakran, milyen időpontokban látogatják, és ezeken a felületeken milyen tartalmakat olvasnak, néznek szívesen.
A kérdőívet kitöltők 20%-os kedvezménykupont kapnak az ELTE Shopba, illetve részt vesznek egy tárgynyeremény sorsoláson, amelyen egy páros heti EFOTT-bérletet, illetve 5 db, 10 ezer Ft értékű ajándékcsomagot sorsolnak ki. A felmérés lebonyolításában az ELTE Társadalomtudományi Kar és a Minőségügyi Iroda szakértői vesznek részt.
Általános adatkezelési tájékoztató (közvélemény-kutatás)
Általános adatkezelési tájékoztató (nyereményjáték)