Superbrands-díjas az Egyetem
2013-ban kilencedik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Superbrands-díjakat: a legjobb márkák között idén újra díjazták az Eötvös Loránd Tudományegyetemet is. A díj a szervezet szándéka szerint olyan pozitív visszajelzés, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat, irányt szab a fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és a hazai márkáknak példát mutat a sikeres márkaépítéshez.
A független és önkéntes szakértőkből álló bizottság a világ közel kilencven országában azonos előírásokat követve ugyanazon elv alapján dönt a jelöltekről:
„Superbrands az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, amelyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek.” A nemzetközi definíción túl a bírák figyelembe veszik az adott brand tradícióját, piaci szereplését, reputációját, etikai megítélését, közismertségét, tudatos innovációját és márkastratégiáját is.