Szekció-előadások

III. Felsőoktatás Felsőfokon Konferencia – Szekció-előadások

III. Felsőoktatás Felsőfokon Konferencia – Szekció-előadások
 „Merre tovább a digitális térben?” szekció
Időpont: 2024. február 6. csütörtök 10:30-15:10
Helyszín: MS Teams; „Merre tovább a digitális térben?” Csatorna

Szekcióvezetők:
délelőtt : Dr. Jenei Péter / délután: Badiztné dr. Pálvölgyi Kata
Hallgatói segítő: Agócs Noémi

Szekció leírása


Ez a szekció a digitális technológiák oktatásban betöltött szerepét vizsgálja, különös tekintettel a mesterséges intelligencia alkalmazására és a tanulásmenedzsment rendszerek (LMS) használatára. Célja, hogy bemutassa, miként integrálhatók ezek az eszközök a tanítási folyamatba a tanulási eredmények javítása érdekében.

Előadó Előadás címe
Geszler Evelin Anna

Online tanulástámogató rendszerek integrálása az oktatásba-matematika tanárszakosoknak és bárki másnak

Soós Sándor

Hogyan készítsünk egyetemi kurzust mesterséges intelligencia támogatásával 

Molnár Gábor

Az egyetemi előadás – aktív és interaktív tanulási környezetben

Visnovitz Ferenc, Somody Bernadette, Takács Dániel

Híd az LMS rendszerek és az elismert tanulási eredmények között 

Baditzné dr. Pálvölgyi Kata, Faix Dóra, Gaál Zoltán, Takács Lili

Mesterséges intelligencia az oktatásban - oktatók és vezetőtanárok támogatása 
Dr. Fekete Imre, Dr. Csapodi Csaba, Miskei Váradi Ferenc A ChatGPT hatásának vizsgálata numerikus módszerek oktatásában
EBÉDSZÜNET

Kiss Valéria, Somody Bernadette, Tóth Fruzsina Rozina, Tóth-Mózer Szilvia

Transzverzális kompetenciák mérési módszertana

Kovács Katalin, Beszkid Attila, Dibusz István, Dömötör Ágnes, Lovas Dóra, Ránky Márta, Nagy-Horváth Szilvia, Tarsoly-Huszár Ágnes

Az ELTE népszerű testnevelés kurzusa a CANVAS-felületen
Abonyi-Tóth Andor Mesterséges intelligencia alkalmazások az egyenlő esélyű hozzáférés biztosítására
Horváth László Mesterséges intelligenciával támogatott pedagógiai tervezés a felsőoktatásban
Gráf-Szabó Veronika Egyéni tanulási útvonalak kialakítása a Canvas keretrendszerben
"Merre tovább az oktatói munkában?" szekció
Időpont: 2024. február 6. csütörtök 10:30-15:10
Helyszín: MS Teams, "Merre tovább az oktatói munkában?" csatorna

Szekcióvezetők:
délelőtt : Trentinné dr. Benkő Éva / délután: Szabó Laura
Hallgatói segítő: Náderi Anna

Szekció leírása


 

Előadó Előadás címe

Lénárd Sándor, Rapos Nóra, Tókos Katalin, Czető Krisztina

Láthatóvá válni - az iskolai tanárképzők képzői együttműködésre épülő tanulása

Velics Gabriella

Az oktatás határain túl - közösségformálás és szakmafejlesztés

De Oliveira Negrao Raissa, Valachiné Geréb Zsuzsanna, Cserjési Renáta

Önsegítés és öngondoskodás-sajátélményű oktatási, prevenciós és gyakorlati módszerek a pszichológus képzésben

Eszenyi Réka Zsuzsanna Önértékelés és kompetenciafejlesztés (nem csak) fordítást oktatóknak
Mikó Alexandra, Kovács Katalin Kreatív zenés koreográfiák tervezése Lábán módszerrel
Kiss Valéria, Somody Bernadette Módszertani modulok a Jogi Kari inklúziós jogi programban
EBÉDSZÜNET
Fenyődi Andrea Pedagógiai kaleidoszkóp - Innovatív kurzustervezés tanszékek együttműködésével
Bak Árpád Az EduFlow kurzusdesigner képzés tapasztalatai

Divéki Rita, Pereszlényi Anna

Szociális és érzelmi tanulás az angol mint idegen nyelvórán

Albert Ágnes, Csizér Kata

A probléma alapú oktatás alkalmazásának lehetőségei a nyelvoktatásban-Egy egyetemi kurzus fejlesztésének tapasztalatai

Bene Márton Módszertani kutatószeminárium mint a hallgatói ismeret- és készségfejlesztés eszköze a politikatudományi oktatásban
"Merre tovább a hallgatók támogatásában?" szekció
Időpont: 2024. február 6. csütörtök 10:30-15:10
Helyszín: MS Teams, "Merre tovább a hallgatók támogatásában?" csatorna

Szekcióvezetők:
délelőtt : Major Éva / délután: Gonda Zsuzsa és Bedzsula Bálint
Hallgatói segítő: Molnár Levente

Szekció leírása


Ez a szekció a hallgatóközpontú oktatás és a bevált gyakorlatok megosztására összpontosít. Témái közé tartozik a hallgatók tanulási folyamatának támogatása és a fejlődési szemléletre építő értékelési módszerek alkalmazása.

Előadó Előadás címe

Serfőző Mónika, Pirka Veronika

Az elfogadó tanulási környezet ereje - Attitűdformálás és gyermekközpontú pedagógia

Radvai Teréz

Digitális elemek a beadandó feladatokban és a házi feladatokban

Vetési Erika

A digitalizáció családokra gyakorolt hatásainak nyomában

Dr. Tiboldi Tímea Nemzetköziesítés az angoltanár képzésben

De Oliveira Negrao Raissa, Valachiné Geréb Zsuzsanna, Cserjési Renáta

Amit a Nonverbális agy-az elmélettől a gyakorlatig című kurzus fejlesztése során tanultunk egy önképző tanfolyamról

Csizér Kata, Albert Ágnes

Az angol szaknyelv használatával kapcsolatos igényfelmérés-interjúkutatás vezető oktatókkal
EBÉDSZÜNET

Árva Valéria, Trentinné dr. Benkő Éva

Szaknyelvi fejlesztés az ELTE TÓK-on
Bíró Tamás

Open-book online hallgatói tevékenységek az MI korában

Bacsa-Károlyi Borbála Játékosított kurzus a tanárképzésben
Silhavy Zita Mesterséges intelligencia használat a felsőoktatásban-egy tanulásmódszertani reflexió doktori hallgatói szemmel

Tátrai Annamária, Németh Renáta, Szabó Miklós

RAG-modellen alapuló mesterséges intelligencia működhet-e virtuális oktatási asszisztensként a statisztikaoktatásban?