Szekció-előadások
III. Felsőoktatás Felsőfokon Konferencia – Szekció-előadások
„Merre tovább a digitális térben?” szekció
Időpont: 2024. február 6. csütörtök 10:30-15:10 Helyszín: MS Teams; „Merre tovább a digitális térben?” Csatorna Szekcióvezetők: délelőtt : Dr. Jenei Péter / délután: Badiztné dr. Pálvölgyi Kata Hallgatói segítő: Agócs Noémi |
|
Szekció leírása Ez a szekció a digitális technológiák oktatásban betöltött szerepét vizsgálja, különös tekintettel a mesterséges intelligencia alkalmazására és a tanulásmenedzsment rendszerek (LMS) használatára. Célja, hogy bemutassa, miként integrálhatók ezek az eszközök a tanítási folyamatba a tanulási eredmények javítása érdekében. |
Előadó | Előadás címe |
Geszler Evelin Anna |
Online tanulástámogató rendszerek integrálása az oktatásba-matematika tanárszakosoknak és bárki másnak |
Soós Sándor |
Hogyan készítsünk egyetemi kurzust mesterséges intelligencia támogatásával |
Molnár Gábor |
Az egyetemi előadás – aktív és interaktív tanulási környezetben |
Visnovitz Ferenc, Somody Bernadette, Takács Dániel |
Híd az LMS rendszerek és az elismert tanulási eredmények között |
Baditzné dr. Pálvölgyi Kata, Faix Dóra, Gaál Zoltán, Takács Lili |
Mesterséges intelligencia az oktatásban - oktatók és vezetőtanárok támogatása |
Dr. Fekete Imre, Dr. Csapodi Csaba, Miskei Váradi Ferenc | A ChatGPT hatásának vizsgálata numerikus módszerek oktatásában |
EBÉDSZÜNET | |
Kiss Valéria, Somody Bernadette, Tóth Fruzsina Rozina, Tóth-Mózer Szilvia |
Transzverzális kompetenciák mérési módszertana |
Kovács Katalin, Beszkid Attila, Dibusz István, Dömötör Ágnes, Lovas Dóra, Ránky Márta, Nagy-Horváth Szilvia, Tarsoly-Huszár Ágnes |
Az ELTE népszerű testnevelés kurzusa a CANVAS-felületen |
Abonyi-Tóth Andor | Mesterséges intelligencia alkalmazások az egyenlő esélyű hozzáférés biztosítására |
Horváth László | Mesterséges intelligenciával támogatott pedagógiai tervezés a felsőoktatásban |
Gráf-Szabó Veronika | Egyéni tanulási útvonalak kialakítása a Canvas keretrendszerben |
"Merre tovább az oktatói munkában?" szekció
Időpont: 2024. február 6. csütörtök 10:30-15:10 Helyszín: MS Teams, "Merre tovább az oktatói munkában?" csatorna Szekcióvezetők: délelőtt : Trentinné dr. Benkő Éva / délután: Szabó Laura Hallgatói segítő: Náderi Anna |
|
Szekció leírása
|
Előadó | Előadás címe |
Lénárd Sándor, Rapos Nóra, Tókos Katalin, Czető Krisztina |
Láthatóvá válni - az iskolai tanárképzők képzői együttműködésre épülő tanulása |
Velics Gabriella |
Az oktatás határain túl - közösségformálás és szakmafejlesztés |
De Oliveira Negrao Raissa, Valachiné Geréb Zsuzsanna, Cserjési Renáta |
Önsegítés és öngondoskodás-sajátélményű oktatási, prevenciós és gyakorlati módszerek a pszichológus képzésben |
Eszenyi Réka Zsuzsanna | Önértékelés és kompetenciafejlesztés (nem csak) fordítást oktatóknak |
Mikó Alexandra, Kovács Katalin | Kreatív zenés koreográfiák tervezése Lábán módszerrel |
Kiss Valéria, Somody Bernadette | Módszertani modulok a Jogi Kari inklúziós jogi programban |
EBÉDSZÜNET | |
Fenyődi Andrea | Pedagógiai kaleidoszkóp - Innovatív kurzustervezés tanszékek együttműködésével |
Bak Árpád | Az EduFlow kurzusdesigner képzés tapasztalatai |
Divéki Rita, Pereszlényi Anna |
Szociális és érzelmi tanulás az angol mint idegen nyelvórán |
Albert Ágnes, Csizér Kata |
A probléma alapú oktatás alkalmazásának lehetőségei a nyelvoktatásban-Egy egyetemi kurzus fejlesztésének tapasztalatai |
Bene Márton | Módszertani kutatószeminárium mint a hallgatói ismeret- és készségfejlesztés eszköze a politikatudományi oktatásban |
"Merre tovább a hallgatók támogatásában?" szekció
Időpont: 2024. február 6. csütörtök 10:30-15:10 Helyszín: MS Teams, "Merre tovább a hallgatók támogatásában?" csatorna Szekcióvezetők: délelőtt : Major Éva / délután: Gonda Zsuzsa és Bedzsula Bálint Hallgatói segítő: Molnár Levente |
|
Szekció leírása Ez a szekció a hallgatóközpontú oktatás és a bevált gyakorlatok megosztására összpontosít. Témái közé tartozik a hallgatók tanulási folyamatának támogatása és a fejlődési szemléletre építő értékelési módszerek alkalmazása. |
Előadó | Előadás címe |
Serfőző Mónika, Pirka Veronika |
Az elfogadó tanulási környezet ereje - Attitűdformálás és gyermekközpontú pedagógia |
Radvai Teréz |
Digitális elemek a beadandó feladatokban és a házi feladatokban |
Vetési Erika |
A digitalizáció családokra gyakorolt hatásainak nyomában |
Dr. Tiboldi Tímea | Nemzetköziesítés az angoltanár képzésben |
De Oliveira Negrao Raissa, Valachiné Geréb Zsuzsanna, Cserjési Renáta |
Amit a Nonverbális agy-az elmélettől a gyakorlatig című kurzus fejlesztése során tanultunk egy önképző tanfolyamról |
Csizér Kata, Albert Ágnes |
Az angol szaknyelv használatával kapcsolatos igényfelmérés-interjúkutatás vezető oktatókkal |
EBÉDSZÜNET | |
Árva Valéria, Trentinné dr. Benkő Éva |
Szaknyelvi fejlesztés az ELTE TÓK-on |
Bíró Tamás |
Open-book online hallgatói tevékenységek az MI korában |
Bacsa-Károlyi Borbála | Játékosított kurzus a tanárképzésben |
Silhavy Zita | Mesterséges intelligencia használat a felsőoktatásban-egy tanulásmódszertani reflexió doktori hallgatói szemmel |
Tátrai Annamária, Németh Renáta, Szabó Miklós |
RAG-modellen alapuló mesterséges intelligencia működhet-e virtuális oktatási asszisztensként a statisztikaoktatásban? |