Nemzetközi beiskolázási tréning az ELTE-n
![Nemzetközi beiskolázási tréning az ELTE-n](https://www.elte.hu/media/6f/0a/9fb8cd2ec969aeca7a64b141b96f5cdc043be69d06cde870cc30244d0b36/studybility-logo-thumb.png?v202209270307)
A kétnapos kurzus keretében Timothy Rogers – aki több mint húsz éve foglalkozik felsőoktatási intézmények nemzetközi hallgatótoborzási stratégiáival – ismertette a nemzetközi hallgatók toborzásának és beiskolázásának legfőbb elméleti hátterét, vezetésével a résztvevők gyakorlati feladatokat oldottak meg. A második napon Paul Ranne, az észt Archimedes Alapítvány nemzetközi felsőoktatási marketing vezetője mutatta be Észtország felsőoktatási gyakorlatát, valamint elemezte az észt felsőoktatási intézmények marketing stratégiáját. A képzésen magyar felsőoktatási intézményekről és kelet-európai (lett, cseh, lengyel) felsőoktatási intézményekből érkeztek nemzetközi koordinátorok, a résztvevőknek így lehetősége nyílt más egyetemek gyakorlatainak megismerésére.