MagyarBrands díjas az ELTE
![MagyarBrands díjas az ELTE](https://www.elte.hu/media/ef/67/ce6a9ae245c206a3a6df497167864e33834bb6b28b4136830b4a4a95d60f/magyar-brands-thumb.png?v202209270307)
A hazai termékek, a hazai márkák iránti egyre növekvő vásárlói preferencia világjelenség. Magyarországon is látványosan nő azon márkák köre, amelyek kiérdemlik a vásárlók, a fogyasztók tartós kötődését.
A MagyarBrands Program már tíz éve értékeli azokat a magyar márkákat, amelyek kiválóságukkal kiemelkednek a többiek közül. A visszajelzések igazolják, hogy a díj aktív segítség a fogyasztók számára, a kiválóság megtestesítőjeként a vásárlói döntések egyik meghatározó iránytűje.
A programban részt vevő márkák önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése alapján kapják meg az elismerést. A szakértők komplex mutatószámot hoztak létre mindazon szempontok összegzéséből, amelyek közrejátszanak abban, hogy egy márkáról azt mondhatjuk: hazai és sikeres. Egyaránt fontos az identitás, a reputáció, a márkaépítés, és a tradíció, az ismertség, illetve a kedveltség.
Az Eötvös Loránd Tudományegyetem tevékenyégét 2020-ban „Kiváló Fogyasztói Márka” kategóriában ismerték el. A díj pozitív visszajelzés az egyetemen folyó munka magas szakmai minőségéről, eredményességéről, az intézmény átláthatóságáról, hitelességéről és a nyilvánossággal való kapcsolatáról. Egyben biztatást és ösztönzést jelent, hogy az egyetem folytassa korábbi értékteremtő munkáját, tovább erősítse hírnevét.