Ismét Superbrands-díjas az ELTE
A Superbrands program 21 évvel ezelőtt indult útnak Nagy-Britanniából. Az alapítók célja nemcsak az volt, hogy a kiemelkedő márkákat összegyűjtsék, hanem hogy azokat követendő például állítsák mások számára.
Az értékelési rendszer mára a világ 90 országában díjazza azonos szempontok alapján a vezető márkákat.
A Superbrands nagy hangsúlyt fektet a fogyasztók elérésére, így a szakmai és pénzügyi előszűrés után a bizottság értékelése 2016-ban is kiegészült a GfK Hungaria Piackutató Intézet által a fogyasztók körében végzett online márkaismertségi és kedveltségi kutatással.
Mivel a jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet, a Superbrands-díj a minőség, a siker és a hitelesség fokmérőjéül is szolgál szerte a világban.